Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Pisan - 28 maj 2014 08:41

 


God morgon på er! Här sitter jag redan med min temugg (Himlagott är det i idag) och hjärnan försöker komma på vad jag behöver ha med mig ut på min utflykt, jag skall nämligen åka ut till södra skärgården idag, till Vrångö. Skall åka med finaste P, vi kommer att ha gööörmysigt där ute    Jag älskar havet och nu är det 2 år sen jag var ute vid havet så det är verkligen dags nu. Måste ju ha matsäck med mig. Och så skall jag ju ha nåt smart att bära den i. Ryggsäck fixar inte mina axlar så jag får ha en väska/kasse. Får se vad min hjärna kan komma på när den vaknat till liv, just nu är den seeeeg....


Nu kör jag på här inne i bloggen för nu har jag ju meddelat er att jag bloggar här, men jag har kvar den gamla bloggen ett tag till. Bloggade lite här inne för mig själv några dagar innan jag kände mig säker på att detta var det jag skulle göra innan ni fick adressen. 


Idag blåser det rejält så det kommer blåsa utav bara tusan där ute på havet. Bäst att ta med sig en jacka. Och solkräm.

I morgon kommer det bli en massa bilder här inne för jag tänker fota hela dagen idag   Det är ju så fint ute i skärgården. Nu skall jag käka frukost. 


Ha en go onsdag!   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards