Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Pisan - 17 juni 2014 13:45

 


Halloj! Det är redan tisdag ju! Känns som det inte var längesen alls jag skrev förra inlägget men det är ju flera dagar sen. Idag har jag sovit länge, det var behövligt. Har varit uppe tidigt på morgonen varje dag sen i torsdags. Så det var skönt att äntligen få sova så länge jag själv ville. Igår fick jag gå upp tidigt och duscha, hade tid på vc för B12-injektionen redan vid 11. Och i söndags morse skulle ju lilltrollet upp halv 6, kl 7 gick bussen mot Bornholm. Hon har kommit fram ordentligt och har det bra, vädret är kanon också.


Igår satt jag  på balkongen i flera timmar. Det är sååå gott där ute. Det var ju inte stekhett ute heller utan lite lagom varmt. Men det blåste rejält och det gör det idag med. Det känns i benen. Har haft en jäkla värk i dem länge nu, börjar bli tröttsamt. Man blir så trött av att ha så jäkla ont konstant.


Idag skiner solen också, men det är lite mer moln på himlen och det blir rätt kallt när solen går i moln. Skall strax ge mig iväg ut, ska till apoteket. Min stora tjej gav sig iväg mot stan alldeles nyss, hon skall skriva in sig på körskola. Hon kan ju inte köra så mycket med sin pappa längre eftersom han flyttat så långt bort. Hon fick ju inget sommarjobb i år så då skall hon koncentrera sig på att ta sitt körkort.


Ha en fin tisdag!!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards