Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Pisan - 19 juni 2014 10:24

 


Facebook stängt för underhåll... Hmmm.... Det rubbar ju hela min dagliga rutin ju!!!! Fattar de inte att de inte kan göra så! Så nu fick jag börja i den här änden istället, bloggen. 

Är ganska nyvaken. Har i o f s duschat men inte så mycket mer. Teet är inte färdigt än. Ni ser, hela rutinen fallerar ju! Har ju inte hunnit tänka ut vad jag skall skriva än. Fler saker blev inte som det skulle heller: Det var tänkt att jag, kärleken och lillungen skulle åka till Ullared i morgon. Men älsklingens bil har pajjat. Så det blir nog inget med det... Lillungen är i skrivande stund på väg hem från Bornholm och hon kommer bli så besviken när hon får höra detta   Men vad gör man? Bilen är ju paj och hinner absolut inte bli lagad till ikväll eller i morgon bitti. Så vi får göra upp andra planer. Förmodligen blir vi hemma hela dagen. Inget speciellt firande blir det nog inte heller mer än att vi äter mat. Detta innebär också att jag måste gå och handla, rejält. För en hel massa saker står uppsatta på min Ullaredslista och flera av de sakerna är sånt som jag behöver nu, det är nästan helt slut. Synd att det blir dyrare nu... Ja ja, vissa saker kan man inte rå över.


Idag blåser det riktigt, riktigt rejält. Jag tycker det har blåst ovanligt mycket senaste tiden. Varenda dag. Det är aldrig stilla eller bara sådär lite lite vind. Men jag klagar inte!! Hellre det än att det blir stekhett ute. Fast jag önskar att vinden inte gjorde att mina ben värker så... Det är det som är det värsta. Vi fibrisar är ju så väderkänsliga. 


Nu är facebook tillbaka igen så jag skall gå en runda där inne och se vad som hänt sen sist. Ha en fin torsdag och även en fin midsommarhelg! Kram på er!   


p.s Verkar detta inlägg konstigt på nåt sätt så är det Facebooks fel! Underhåll... hmmmfh... d.s


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards