Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Pisan - 23 juni 2014 13:52

 


Ja, idag känner jag att jag lever. Det gör nog ont överallt på mig... Ena foten och stortån vill inte ha nåt underlag alls idag så jag kommer inte långt utan blir mest på ett ställe idag. Köksstolen tror jag det blir. Och lite pyssel, håller på med ett lite mer komplicerat armband som jag tänkte fixa klart med idag. Efter det blir det soffan.


Vi kom iväg till Ullared i fredags! Det ordnade sig till slut. Älsklingen fick låna en bil av sin snälla kompis   Så vi fick firat midsommar ihop trots att älsklingens bil är paj. I Ullared vart det inte så mycket folk som andra dagar så här års, det var ju en hel del människor där men det blev inte knökat om man säger så. Jag hittade inte ett endaste klädplagg jag ville ha, bara en sjal och ett par örhängen. Men jag köpte desto mer till hemmet. Krukor, bakplåtspapper, sköljmedel, rengöringsdukar, fryspåsar, aluminiumfolie, schampo och sånt och doftjus. Och en elgrill!! Äntligen har jag grill!!!   Den är redan invigd, det gjorde vi på midsommarkvällen, och gott blev det!   Lunch åt vi på GeKås, i restaurangen. Båda ungarna var med. Jag hittade ju inga kläder men det gjorde älsklingen, Ed Hardy-t-shirt och mjukbyxor och hoodie med dragkedja. T-shirten var jättefin   Ungarna fick handlat lite de också. 

I lördags gick vi på bio, vi såg "X-men Days of future past" Vi båda gillar X-men. Den var jättebra, det är alltid kul att se film i 3D dessutom.


Idag står det ingenting på schemat, härligt. För jag orkar ingenting idag känner jag. Det får bli en burk soppa åt mig och äldsta dottern till middag. Lilltjejen är på Liseberg med sin kompis från Ängelholm så henne ser vi inte förrän sent, sent ikväll. Hon käkar på Liseberg. Vädret kunde ju varit roligare idag, det blåser och blåser och blåser.... När skall det sluta blåsa??? Jag är trött på den här jäkla värken som blir av det. Och så är det molnigt, grått   


Hoppas du har en fin måndag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards