Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Det blåser idag med

Av Pisan - 25 juni 2014 10:54

  Är jag söt eller?   


Onsdag redan. Det blåser idag med. Jäkla vind. Läste vad jag skrev i min blogg (den gamla, jag har kvar den) för 1 år sen och jag hade lika ont i benen då. För det blåste lika mycket då som det gör nu.... Hade beställt nåt liniment på nätet och jag minns att jag hade stora förväntningar på det men det funkade inte alls, har kvar det. Det står i ett skåp här hemma. 


Är det nån av er som har erfarenhet av cirkulationstränare för ben och fötter? Jag skall köpa en sån. Har en kompis som har en och hon tycker den är kanon. Hon har också mycket ont och spänningar i sina ben, precis som jag. Så jag skall ge det en chans. Tänkte beställa den idag.

Annars har jag inga planer för dagen. Kanske baka bröd. Det beror lite på vädret. För om det soliga håller i sig sitter jag ute på balkongen och gottar mig. Men enligt prognosen jag såg igår så skall det mulna på. Måste iväg och handla lite också, fick inte med mig allt hem igår när jag handlade, hade inte dramaten med mig så jag fick bära och då fick jag bara handla det nödvändigaste.

Har pärlat en del sista dagarna. Har lagt upp bilder på fejjan. Skall se om jag kan föra över de bilderna hit. Fast de flesta av er som läser här har jag på fejjan också, men inte alla.


    Det gick. Klicka på bilderna så blir de större. Det på den högra bilden slet jag med läääänge. Gjorde ett först som inte blev bra, men lärde mig mycket på det, så andra försöket blev mycket bättre. Kanske behåller jag det så som det är eller så gör jag om det, är inte 100% nöjd...   


Ha en fin onsdag!!  


 

 
 
mickis

mickis

25 juni 2014 13:08

Jag har aldrig testat en sån där cirkulationstränare.. Det är en sån som LillBabs gjort reklam för på tv va?
Hoppas den kan hjälpa dig :-)

Här var det jättefint i morse & även på Zingowalken men sen öppnade sig himlen & det har åskat regnat & haglat rejält... Zingo ligger inne på toa livrädd för åskan...

Armbanden blev görsnygga :-)
ha en fin onsdag!
kram❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

26 juni 2014 08:38

Yes, det är en sån som Lillbabs gjort reklam för. Beställde en igår. Här kom inte många droppar igår, typ 20 st eller nåt, det behövs verkligen regn nu, det är torrt ute. Stackars lille Zingo ♥ Kram på er! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards