Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Idag skriver jag inte det

Av Pisan - 27 juni 2014 11:22

 


Japp, fredag. Fast nu när ungarna har lov så är det ju helg hela veckan nästan. Fast den  här veckan har jag inte fått nån sovmorgon en endaste dag så det skall bli gott med lördag och sovmorgon   

Inatt hade vi värsta åskovädret här, jösses vad det lät. Men nu skiner solen igen. Igår hade vi jättefint väder.

Idag står det B12-injektion på schemat, sen skall det inhandlas lite till kyl och skafferi. Håller vädret i sig och inte blir som de sade på Rapport igår kväll så kanske vi grillar ikväll.


Nu har jag i flera inlägg skrivit att jag ev skall baka bröd. Idag skriver jag inte det, då kanske det blir av   För det har det nämligen inte blivit. Har inte orkat. Men blir det nu skitväder i helgen så kanske jag får mig ett ryck, man vet aldrig...


Nu är en cirkulationstränare beställd. Beställde den från Elgiganten. Hoppas den kommer i början på nästa vecka, beställde den i förrgår. Jag har redan cirkulationsproblem med fötterna (har ju diabetes). De känns iskalla fast de inte är det och så har jag neuropati, nervsmärta med enorma hugg i fötterna. Detta har min diabetessköterska hjälpt mig att komma fram till. Det är väl f-n att jag redan, vid endast 46 års ålder, skall ha sån skit. Hur blir det inte då sen när jag är äldre. Hoppas verkligen att den här cirkulationstränaren kan underlätta lite för mig.


Hoppas du får en fin fredag!   


 

 
 
Ingen bild

TjockMorsan

27 juni 2014 22:50

Hejsan! Nu har jag hittat hit. :) Är hemma hos älsklingen och här har det varit blixtar och dunder tidigare ikväll. Nu råkar jag ju vara en av dem som tycker det är rätt mysigt även om jag har respekt för vädrets makter.
Den där cirkulations mojängen låter som något som jag skulle vilja ha, men den kostar ju en slant. Ska bli spännande att höra vad du tycker om den.
kramKram!♥♥♥

Pisan

28 juni 2014 10:50

Jo, visst är det mysigt när man sitter inhomhus, är man ute är det mindre roligt, jag har stor respekt för vädrets makter och då speciellt åskan. Jo, den kostar c:a 2000, men tror den kan vara värd det, du får önska dig en i julklapp, eller bidrag till en sån :-) Men först får vi se vad jag tycker om den, den kanske inte alls funkar bra på mig... Det är ju så det är med oss fibrisar, vi är så olika även i vår sjukdom.
Ha det så mysigt i helgen och hälsa! Kram! ♥

 
mickis

mickis

29 juni 2014 18:46

Håller tummarna att det kommer fungera med cirkulationstränaren :-)
Nååå blev det ngt bakat??
Kram kram❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

30 juni 2014 13:11

Hoppas jag också. Skall gå till posten/ica och hämta den senare idag. Nix, inget bakat :-) Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards