Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Pisan - 1 augusti 2014 10:42

       


God morgon! Ny dag och ny  månad. Sista sommarmånaden.  Jösses vad tiden flyger iväg, det var ju skolavslutning alldeles nyss ju!!

Sitter här och dricker te som jag köpte i Falköping. "Söt Morgontimme" heter det, innehåller bl a äpple, ringblomma och kardemumma. Och lite annat. Är jättegott!


Sitter här för att värma upp mig lite innan jag går i duschen. Har fötterna i cirkulationstränaren (vilket långt ord, får nog ta och döpa apparaten till nåt mycket kortare) och det är skönt för ben och fötter   

Cirka skulle hon kunna heta, med C då   


Min älskling kommer senare idag! Hurrrrraaaa!   


Igår var lågtrycket över oss hela dagen, det började dock inte att regna. Men som det blåste. Inte konstigt att jag mådde skit hela dagen. 


Jag och Ellen sydde en handlingskasse, alltså en sån man tar med till butiken när man handlar   Gjorde den av olika stuvar vi hade från Panduro, bl a fint Tildatyg. Den blev jättefin, nästan för fin att gå och handla i   


Hoppas du får en fin helg!!   



                               



      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards