Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Riktigt dåligt

Av Pisan - 26 augusti 2014 10:26

 


Japp, det är det. Mår riktigt dåligt idag, känns som jag blivit förkyld och har feber men jag har lärt mig ett och annat om den här jäkla fibron och när jag känner mig som jag känner mig nu så är jag inte förkyld, det är fibrons sätt att visa mig att nu jävlar har jag dig i mitt grepp, idag kan du inte göra NÅGOT, bara ligga och känna dig ynklig! Får ringa vc och boka av B12-sprutan antar jag, för utanför dörren kommer jag inte orka gå. Har ont i tungan också, har förmodligen bitit mig i den inatt. Det gör riktigt jäkla ont. 


Inget roligt inlägg alls det här. Hoppas du mår mycket bättre än mig och att du får en finfin dag!   


 

 
 
Mickis

Mickis

26 augusti 2014 23:47

Imorgon är en ny dag ❤️
Morgondagen har sol ☀️ & då tror jag faktiskt att du kommer må bättre ❤️
Sen får du inte va så åpen stt du biter dig själv i tungan :-P
Kram ❤️❤️❤️

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

28 augusti 2014 13:07

Ja, det var sol och fint igår. Solen skiner nu med men det är även mörka moln på himlen. Tror inte att jag bitit mig faktiskt. Jag har en konstig svullnad under tungan på ena sidan, den gör att hela tungan är öm men jag känner bara halva eftersom jag har känselbortfall efter att man skar av nerver när man tog bort en visdomstand för 17 år sen. Så det har inte blivit mycket ätit sista dygnen... Kramis! ♥

 
Ingen bild

Lena S

27 augusti 2014 10:03

Här kommer massor med kramar till dej från mej. <3
Krrrrraaaaaaaaam!

Pisan

28 augusti 2014 13:05

Tack vännen! ♥ Kram tillbaks! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards