Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Kul, tycker jag.

Av Pisan - 29 augusti 2014 14:58

 


Yes, det är fredag, hela dagen. Och sen är det helg. Skönt att kunna sova i ett sträck och inte bli väckt av klockan vid 6-7-tiden. Fast inatt blev det helt jäkla galet med sömnen. Sov till kl 3, sen var jag klarvaken. Somnade inte igen förrän strax efter 7 och sov sen till 11 ungefär. Blir segt ikväll och även i morgon. Jag fixar inte när jag inte får mina timmar sömn, flera dagar blir liksom rubbade av det. Jag fungerar liksom inte.

Sitter här nu med Cirka, har inte hunnit det ännu idag. Har dock hunnit med att gå till vc och få veckans enda B12-injektion, i tisdags fick jag ju boka av, mådde ju inte bra. Har mått skit i flera dagar. Hela tisdagen och onsdagen låg jag bara, var helt klubbad. Igår kändes det lite bättre och idag ännu lite bättre men inte bra ännu. Typiskt att den där jäkla grejen med sömnen inträffade just inatt... 

Ikväll kommer min älskling, har inte setts på 2 veckor. Nu skall jag slakta ett par armband jag gjort, blev inte nöjd. Gör om dem. 

Igår gjorde jag det här:


 


Flera av er har redan sett det för jag lade upp det på fejjan igår. Har köpt hem lite såna där bokstavspärlor, tyckte det skulle vara kul att göra lite med det. Är det nån av er som skulle vilja ha nåt liknande så får ni hemskt gärna beställa. Bokstäverna kommer att finnas i vitt också och så har jag ju pärlor i nästan alla färger som finns sedan innan   Det går alltså att variera i det oändliga. Kul, tycker jag.


Ha nu en finfin helg goa läsare!    Jag är hemskt dålig numera på att läsa och kommentera på era bloggar, hoppas det blir mer av det ju mer höst det blir. 


  

Vackert, eller hur?


 
 
Mickis

Mickis

1 september 2014 09:02

Jag gillar armbandet... Men det vet du ju redan :-D
Skönt med fredag... & nu är det redan måndag igen....
Hoppas du har haft en riktigt bra helg!?
Kram ❤️

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

1 september 2014 12:11

Har haft en finfin helg :-) Hoppas jag att du också haft :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards