Alla inlägg den 16 september 2014

Av Pisan - 16 september 2014 21:43

 


Tyckte bilden ovan passar bra så här dax på dygnet, klockan är 21.45 ungefär. Det var några dagar sen jag skrev här. Hade en mysig helg men jag mådde inte så bra, hade en helvetes värk i fötterna och benen på lördagen + att jag hade sovit dålig natten till lördag, vaknade vid 3-tiden och var sen vaken i flera timma, har ingen aaaaning om varför. Det bara blir så ibland.


Har precis ätit en kvällsmacka. Är orolig i magen, blev det efter middagen. Jäkla IBS-mage. Men magen brukar krångla såhär i början av hösten, varje år är det så och så har det varit i snart 15 år.


Har kollat på Idol med mina tjejer. Det är ju kvalvecka nu. Det är riktigt kul faktiskt. Idag var Clabbe med idag, den gamla juryn är ju med i år, kul.


Innan jag kikade in här var jag inne på Ellos och beställde det här:


   

Fina va?   Jackan fick jag syn på för 1 vecka sen ungefär och har tänkt jättemycket på den, vill verkligen ha den, och idag slog jag till. Hade ett bra erbjudande där på Ellos, 40% på dyraste varan och fri frakt om man handlade för minst 800:- och jackan kostade 799:- och den lila topen kostade 69:-. Tycker jag var ett bra erbjudande   Jackan blev ju riktigt billig då. Jag har inte börjat använda jacka ännu, det har ju inte varit kallt nåt än. På morgonen och kvällen är det väl lite kallt men då brukar jag inte vara ute.

Ja, nu vet ni vad jag gjort ikväll   Hoppas du har en fin kväll och sov så gott när det är dax!   


 


                                         

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards