Direktlänk till inlägg 28 oktober 2014

Tisdag hela dagen

Av Pisan - 28 oktober 2014 11:51

 


Japp, det är tisdag. Hela dagen lång. Och här sitter jag och det känns som eftermiddag. Har redan hunnit att få min B12-injektion OCH att handla! Det ni! Vaknade rätt tidigt, min risiga mage väckte mig... Guuud vad jag är less på den. Det där hälsokostpreparatet, Proibs, funkar inte ett dugg.... Så det kommer jag inte köpa nån mer gång. Men nu har jag testat i a f.

Idag är jag själv hemma. Dottern är inte hemma idag men jag får besök av en kompis kl 14. Kul. När hon åkt hem tror jag att jag skall baka. Men nu skall jag ta mig nåt att äta, är hungrig. Det blev ju tidig frukost idag.


Ha det så gott!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

28 oktober 2014 13:27

Och solen lyser på oss nu på em - härligt för det gör den väl hos dig också där på andra sidan skogen. En skön syn är det men man skulle inte sitta inomhus utan vara ute och njuta. Så passa på! Må gott

Pisan

29 oktober 2014 10:14

Jajamen, den lös och den lyser ännu mer idag! Gött. Man känner sig ju nästan som en människa.... Kramis! ♥

 
Mickis

Mickis

28 oktober 2014 20:55

nästan "bra" att inte Probis funkade, när de var så dyra...
Jag tycker lifes probiotika är bättre än probimage men alla är vi olika...

Hopoas du fick en trevlig eftermiddag med din kompis ❤️
Kram ❤️❤️❤️

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

29 oktober 2014 10:16

Ja, så tänkte jag med. Jag har köpt lite olika mjölksyretabletter på apoteket för jag hörde att det är bra att variera sig bland alla olika bakteriestammar. Men jag skall göra som du, skall till Allum köpcenter i morgon och skall då köpa de som du har. Nu testar jag allt, jävla mage... Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards