Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Än har det inte kommit några flingor

Av Pisan - 29 november 2014 12:54

 

Kikar in för att tala om att jag lever. Men det är inte mer än så känns det som... Det värker och värker. Snövärk. Det känns alltså så som det brukar göra när det är snö på gång. Men än har det inte kommit några flingor.

Stora dottern har sin kompis från Skåne här över helgen. De åkte just in till stan för att gå i butiker och gå på bio. Dottern har beställt tacos till kvällen så jag får ta och klä på mig och masa mig bort till affären för några ingredienser till tacos har jag inte hemma. Ska se om jag får med mig lillungen, kanske vill hon slita sig från spelandet vid datorn. 


Jag hoppas ni har en fin lördag!   

 
 
Annelie

Annelie

30 november 2014 08:43

Förstår PRECIS hur du menar med den typen av värk.. :-(
Hoppas att ni hade en riktigt mysig lördagskväll.

Vad gamla är din barn..??

Trevlig 1:a advent.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Pisan

30 november 2014 09:25

Mina tjejer är 16 och 18 år. Inga småbarn längre :-) Även om det känns som att de var små i förrgår, tiden går ju sååå fort, nyss började de skolan och nu är den ena myndig....
Kramis! ♥

 
Ingen bild

Mickis

1 december 2014 09:20

hoppas den där snövärken försvann under helgen...
Tacos är alltid bra mat när man har gäster.. Då kan man äta det man tycker om o plockmat gör att man sitter lite längre tid vid bordet :-)
Hoppas du o familjen o gästen haft em bra helg :-)
Kram ❤️

Pisan

1 december 2014 09:38

Tonåringarna har haft det jättebra i helgen. Själv har jag haft ont i magen och varit låg. I lördags var det ingen sprutt på mig alls, låg nästan hela dagen (förutom när jag nästan kröp bort till affären) och tacosen kunde jag inte äta, det blev gröt för den dumma magen. Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards