Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Gott nytt år!

Av Pisan - 30 december 2014 12:08

 


GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni får en fin avslutning på det gamla året. Jag håller på att packa min väska, skall ju iväg till älsklingen i eftermiddag. Ha det så gott!   





En stund senare: Lillungens kompis, som skulle komma hit och fira nyår med lillungen är sjuk. Så jag blir väl hemma. Jag kan ju inte lämna henne helt ensam över nyår.   

 
 
Ingen bild

Monachos

30 december 2014 12:50

Tänk att det redan har gått ett helt år sen sist. Och som alltid den här tiden florerar den ena förkylningen efter den andra magsjukan. Hoppas det löser sig och att H med stor H kanske kan komma tillbaka hem till dig. Gott nytt år.

Pisan

30 december 2014 17:33

Ja du, ett helt år. Älsklingen kommer hit i morgon istället, vi har bokat biobiljetter och skall se nya Hobbitfilmen. Och spenderar kvällen hemma. Kram! ♥

 
Mickis

Mickis

31 december 2014 08:05

kan inte lilltjejen följa med till älsklingen?

Ha ett gott nytt år!
Kram ❤️

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

31 december 2014 08:44

Jo, det hade hon väl kunnat men hon vill nog helst vara hemma där vi har vårt vanliga snabba bredband.... Älsklingen har det långsammaste i hela norra Europa..... Men nu har vi vant oss vid tanken på att vara här :-) Och vi har bokat biobiljetter till kl 15, vi skall se Hobbitfilmen :-) Och ankan vi skulle äta till nyårsmiddag har älsklingen fixat redan, han lagade till den igår kväll så vi värmer den bara sen. Men såsen gör vi ikväll, apelsinsås. Hoppas verkligen att detta blir gott. Har aldrig gjort anka förut.
Gott nytt år!! ♥ Och kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards