Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Pisan - 12 januari 2015 13:52

 


Ja, jösses vad tiden går fort! Det var ju fredag alldeles nyss ju! Har haft det mysigt hos älsklingen men det har varit jobbigt också för när jag kom fram på kvällen rasade magen totalt. Spenderade flera timmar vaken på natten åt den där jävla magen. Igår kväll var jag rätt  trött.... Somnade tidigt och var bara vaken som hastigast i morse, skulle se till att lillungen kom upp - hon började sin praktik idag. Somnade om direkt och sov till halv 12. Kan sova flera timmar till skulle jag tro men jag tänker inte försöka för jag vågar inte riskera att få nattsömnen förstörd.

Vilket väder det varit i helgen! På fredagskvällen och hela natten sen snöade det, på lördagen var det rejält slaskigt, hade behövt gummistövlar när vi gick till matbutiken på eftermiddagen. Och igår på vägen hem kunde man se vad Egon ställt till det. Idag blåser det som sjutton igen och så regnar det. Igår när jag gick hem från bussen blåste det ingenting alls.

Igår innan jag skulle ta bussen hem åt vi på Max, jättegoda hamburgare! Och sen var vi inne på Emmaus och där hittade jag en klänning till mig, den var helt ny och kostade endast 100:- Kanon! Hittade även jättefina ljusmanschetter, 4 st för 20:-. Och så var vi inne på Ö&B också, köpte duschtvål och torrschampo åt ungarna.


Nu kom storasyster hem och jag skall sätta på en tvättmaskin och sen lägga mig i soffan. 


Tjingeling!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards