Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Pisan - 21 januari 2015 12:28

 


Halloooo!!   


Här sitter jag och tittar ut på all snö som kommit senaste 1,5 dygnet. Jösses vad det har snöat. Det är så ljust och fint, och så blir det mörkt bra mycket senare på eftermiddagarna nu, härligt! Nu är våren på gång!!


Dricker mitt te nu, har sovit läääänge. Är bra trött efter gårdagen. Fötterna mår inte bra alls. Men besöket där på handmottagningen gick bra. Det är ett ganglion jag har - på ett konstigt ställe tydligen. Man brukar inte få det på tumbasen utan på handleden eller på nåt av de andra fingrarna. Jag blev erbjuden operation, att ta bort det, resultatet brukar bli bra. Men jag avstod. Sååå ont av det har jag inte. Nu kunde den trevlige kirurgen inte säga om det här ganglionet blir större eller inte. Är det så att det blir det och jag får mer besvär så hör jag bara av mig till dem om jag vill ha bort det. Efter besöket där tog vi oss till Haga, min mamma var med mig. Där fikade vi och efter det åkte vi hem. Jag var så trött i bollen och kroppen när jag kom hem så jag låg i sängen halvsovandes i 3 timmar. Tror att det var rätt smart av mig för om jag inte gjort det hade jag nog inte varit på benen alls idag. Och idag måste jag vara på benen, åtminstone en stund, för jag skall ha min B12-injektion på vc.


Hoppas du har en fin onsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards