Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

Ibland är det bra att ha dåligt minne

Av Pisan - 23 januari 2015 13:25

 


Äntligen fredag. Och i morgon är det lördag, lördagar är nog bästa dagen på veckan tror jag   Den här helgen får jag dock inte träffa min älskling. Jag skall på tjejmiddag i morgon, hos en av mina gamla klasskompisar, vi är 5 st och 4 av oss skall åka till Spanien i maj. Det har jag nog skrivit om innan tror jag. Vi skall till La Marina som ligger strax utanför Alicante. 


Idag har jag hunnit med frukosten och sedan kaffe innan ett inlägg här. Solen skiner idag. Det är minusgrader så nu kan man säga att vi har riktig vinter tycker jag.

Under tiden jag suttit här vid datorn har jag lyssnat på Abba på Spotify. Är inne i en Abbaperiod just nu, lyssnar bara på Abba, när jag inte lyssnar på radion då.


Ikväll blir det 3 program på raken på SVT 1, först På Spåret, sen Skavlan och sist serien Shetland. Tycker den är jättebra. Sen är jag dödstrött skulle jag tro och det blir inget mer än att lägga sig. Britterna är fantastiska på att göra kriminalserier får jag säga. Härom kvällen kollade jag på Morden i Midsomer, det är alltid bra, fast man sett avsnittet en gång redan   Ibland är det bra att ha dåligt minne   


Ha en finfin fredag!   Tjingeling!   


 

 
 
Nilla

Nilla

23 januari 2015 14:41

Ja ibland är det bra med dåligt minne. Tycker mannen är så tjatig när han alltid säger att vi redan sett filerna jag föreslår :-P

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

23 januari 2015 14:43

Hi hi! :-) Kram! ♥

 
Ingen bild

Monachos

24 januari 2015 11:26

Trevligt med tjejträff och kul med resan - det är därifrån min vovve kommer så du kanske ska besöka hundhemmet och få med dig en spanjor du också :D. Men idag önskar nog vovven att han var tillbaka i värmen. Han gav trädgården en blick och så gick han in igen. Det snöar ju rätt bra och vi ska snart ut i det och jag kan tycka det är rätt skönt ute såna här dagar men det är vi inte två om. Såg också Shetland igår. En mysig spännande serie. Må Gott och ha en trevlig kväll.

Pisan

24 januari 2015 12:55

Tack, det blir nog trevligt ikväll, det brukar det vara när vi ses :-) Förstår att vovven hellre stannar inne en sån här dag när han är en spanjor :-)
Ja, jag gillar Shetland skarpt, det var ett bra avsnitt igår. Ha det så gott och kram! ♥

 
Ingen bild

mickis

25 januari 2015 19:26

Vad roligt att träffa tjejkompisar :-)

Morden i midsommer är alltid bra men som du skriver man har sett dem förut...
Det är iof ngn kanbal som har lite nyare avsnitt just nu. Vi kollade häromkvällen, det är med han den "nye" Barneby :-)

Kram kram 💜💜💜

Pisan

26 januari 2015 12:44

Ja, det är verkligen roligt och tiden flyger fram, helt plötsligt var klockan nästan 12....
Det är 3:an som kör de lite nyare avsnitten med nye Barnaby. Han är bra tycker jag, han är roligare än den gamle :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards