Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Pisan - 12 februari 2015 10:33

 


God morgon! Idag har jag inte tagit någon sovmorgon utan var uppe klockan 9 redan. Igår sov jag till 12.30 Har varit hemskt hängig i ett par dagar och idag har jag huvudvärk, dock inte den värsta sorten men ändå....

Skulle ju träffa ett helt gäng med tjejer från gymnasietiden igår hemma hos min kompis. Fick ställa in. Det visade sig att 2 till inte kunde komma så vi har bokat om hela träffen till en annan dag. Hoppas jag orkar då.

Lillungen gick iväg till jobbet för en liten stund sen, det är sista långa dagen, i morgon jobbar hon bara 4 timmar, sen har hon helgen att vila på, på måndag är det dags för praktikjobbet i klädbutiken igen, 2 veckor kvar på det, sen är det skolan som gäller resten av terminen.


Nu har det gått upp för mig att jag verkligen skall åka till Spanien i maj, det har känts så overkligt, men det är det ju inte! JAG SKALL TILL SPANIEN PÅ SEMESTER!! HURRRAAAA!!!   Har köpt mig en ny baddräkt (på nätet) såhär ser den ut: 

  Fin, eller hur? Försökte få bilden lite större men det gick inte... Kände att jag behöver 2 st, har en sedan tidigare, den är inte riktigt lika fin tycker jag, den här är snyggare. Fick bra rabatt, det var ett erbjudande just nu, 30% på dyraste varan. Skitbra ju!   


Och här kommer en bild på jeansen jag köpte i helgen:

 

Har dock inte använt dem ännu, blir nog i helgen när jag är hos älsklingen   Hoppas, hoppas, att jag kommer iväg, att jag inte mår skit så jag inte orkar åka. Håll tummarna för mig är ni snälla! 


Igår kom lillungen hem med hur mycket bröd som helst! Hela frysen är knökfull med bröd!   Gott bröd. Danskt rågbröd, GI-bröd, mörk levain och råg- och fruktbröd. Det danska rågbrödet är sååååå himla gott! 


Nu har vi haft ett par dagar här med sol men idag är det grått. Nu har vi bara lite vita fläckar här och där kvar, resten av snön har töat bort. Idag har jag inga vårkänslor what so ever.... Känns urtrist med det här gråa men man borde ju vara van, har ju haft det så sen i höstas.


Nu skall jag fixa till min frukost, med ägg och danskt rågbröd. Mums! Ha en fin torsdag!   


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards