Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

Sömnlös natt

Av Pisan - 21 februari 2015 14:46

 


Kikar in för att önska en fin lördag! Jag är rätt nyvaken, har haft en sömlös natt, har precis fått i mig frukost. Har inte sovit mer än c:a 1,5 timme inatt, sen har jag legat vaken och vid kl 8 i morse tittade jag för sista gången på klockan och sen sov jag till 13.20 Så jag behöver inte ta siesta idag och skjuta på dygnet mer än jag redan gjort.


Vi har en gråtrist dag här idag, precis som vanligt känns det som. Bläääää med andra ord. Skall strax klä på mig och ta mig ut till affären, glömde en del grejer när jag var och handlade igår. Är sugen på nåt gott idag, det är ju lördag... hi hi! Fast jag syndade i torsdags när vi var på bio så jag borde hålla mig till nästa helg egentligen.

Men så är det ju mello ikväll ju, då MÅSTE man ju ha nåt gott till   Får se om jag hittar nåt nyttigt gott. Får se vad jag hittar. Storasyster ska med till affären också.


Ha nu en fin lördag!   


 

 
 
Vicki

Vicki

21 februari 2015 18:51

Det blir en rätt lugn helg. Är trött efter denna arbetsvecka som har varit långa arbetsdagar och intensiv. Har huvudvärk idag så ska ligga på soffan och se mello :-).

Barnen har sportlov denna veckan men eftersom både jag och mannen har jobbat så har vi inte kunnat hitta på så mycket under veckan. Så idag har vi varit på bio med Ronja och så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

Kram

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

22 februari 2015 12:10

Lugna helger är rätt härligt det med. Det har vart lugnt här med. Jättelugnt t o m :-) Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards