Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Pisan - 25 februari 2015 13:09

 


Hello godingar! Här sitter jag. Har varit ute och handlat och är genomsvettig så jag sitter i bara underkläderna   Hade för varm jacka på mig. Idag har jag varit uppe riktigt tidigt, halv 10! Det ni! Då åt jag frukost och gick min vanliga webbrunda här på datorn och när jag var klar bakade jag en kladdkaka. När den var klar gick jag till affären för att handla vispgrädde till kladdkakan, glömde det igår. Idag skall jag nämligen träffa ännu fler gymnasiekompisar, 3 till än de 4 jag brukar träffa, 2 av oss har fått förhinder och kan inte komma idag så vi blir 6 st. Det skall bli sååå kul! Så det är det jag bakat kladdis till. Den ser helt ok ut men man vet ju aldrig. Bara den är kladdig så ska det nog gå bra. 


Idag är det grått ute igen men det regnar inte, och det är jag tacksam för! Är urless på regnet.



     Klicka på bilderna så blir de större.

Här är ännu en bild på stranden i La Marina, dit jag skall i maj, och på kartan ser du vart det ligger   Åh vad jag längtar!   


Hoppas du har en fin onsdag! Tjillevippen!     


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards