Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Pustar ut

Av Pisan - 19 mars 2015 14:23

 


Pust, stön, stånk.... Här sitter jag och pustar ut.  Har just kommit ur duschen och är totalt färdig. Har färgat håret. Armarna skakar på mig... Jag får skylla mig själv, jag är inte klok som gör så här. Men vill man vara fin får man lida pin. Det går ju inte att gå omkring med en ful utväxt och känna sig dassig, då blir man ju ännu hängigare än man redan är. Ja ja, nu är det gjort och jag kommer vara så fin sååå i morgon när jag åker till älsklingen   Men ibland undrar jag om det är värt det, kommer ju vara som ett ursketet äpple ikväll och i morgon.... Hoppas jag orkar åka.


 


Idag har vi sol och fint väder här. Har hunnit med att sitta en stund på balkongen också, det var så gott där i solen. I lä mot husväggen. Sätter man sig en bit ut på balkongen blåser det kallt.


Igår hade jag världens huvudvärk. Den gick inte över förrän sent på kvällen. Guuud vad nere man blir när huvudet  värker så! Allt känns nattsvart och eländigt. Men nu är den borta tack och lov   


Idag fyller min kära far år. Jag och ungarna skall ringa och sjunga för honom sen när de kommit hem. Grattis pappa! Du är bäst!           


Hoppas du har en fin torsdag!   


 

 
 
mickis

mickis

23 mars 2015 21:35

Självklart vill man vara fin :-) & det är i mitt tycke alldeles för dyrt att färga hos frisören. ..

Grattis till din pappa!
Kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

24 mars 2015 12:44

Hos frisören går det ju inte att färga, hua! Det är alldeles för dyrt ju. Men nu är jag fin i håret igen, fick ju betala för det i form av annat än pengar men det är det värt :-) Denna veckan är det mamma som fyller år :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards