Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Pisan - 23 mars 2015 10:38

Idag börjar vi med den här låten, har fastnat för den, det gjorde jag innan jag såg filmen, den är görbra tycker jag   

Sitter här med min temugg, Sörgårdste är det i den idag. Måndagar brukar jag annars sova läääänge för jag brukar ofta vara trött efter helgen. Men idag måste jag in i duschen tidigt, skall iväg till barnmedicin med yngsta dottern, ska vara där vid 2 och allting tar ju en sån tid med en seg fibris så det är till att börja i tid på morgonen. Strax blir det frukost och sen in i duschen. Men jag känner att det är måndag, är bra sliten efter helgen. Att man alltid skall behöva betala för att man gör nåt "normala" människor inte ens tänker på....


Har haft en mysig helg i Småland med älsklingen. Nu ses vi inte förrän till påsk, alltså nästa vecka.

 

Idag har vi grått och blåsigt väder här, det regnade i morse när jag var uppe och väckte lillungen. Det verkar som det skall bli sol i morgon men resten av veckan skall visst bli grå. Hoppas jag kan sitta lite på balkongen i morgon, att det inte är för kallt.


Hoppas du får en fin måndag!   


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards