Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Jag bara undrar

Av Pisan - 25 mars 2015 19:26

 


Jag tror jag dör snart. Vet inte vart jag skall ta vägen, har så jäkla ont i fötterna. Har satt mig vid köksbordet och med fötterna på cirkulationstränaren, men det lindrar inte mycket. VARFÖR skulle jag bli sjuk? VARFÖR???? Känns som att jag inte orkar mer, vill bara gräva ner mig i en djup grop. Varför kan inte morfinplåstren jag använder ta på den där allra värsta smärtan också?? Jag bara undrar.... Jag måste säga att jag faktiskt förstår de som tar narkotiska medel, förutom morfin då, för att lindra sin smärta. Att de testar tyngre droger i ren desperation. Det här låter säkert hemskt att läsa och en annan dag kanske jag inte skulle skriva så men jag känner mig väldigt ynklig och desperat just nu.


Men jag hoppas verkligen att du mår bra och önskar dig en fin onsdagskväll!   

 
 
mickis

mickis

25 mars 2015 20:40

Lider med dig ❤❤❤
Jag är benägen att hålla med dig Ang droger....
för när man behöver en relativt hög dos smärtlindring för att få vardagen att fungera men sen har man INGET extra att ta till när man mår dåligt
skulle behöva ngt extra själv nu,,,,

Krya på dig!
kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

26 mars 2015 11:47

Ja, precis; nåt extra när det blir överjävligt, bara för att stå ut med sig själv - att göra nåt är ju uteslutet när det värker så pass mycket. Tack vännen! Kram! ♥

 
Ingen bild

Pea

25 mars 2015 21:47

Å din stackare! Finns det verkligen ingenting som tar bort det allra värsta? Så här kan du ju inte ha det. En stor styrkekram ❤️

Pisan

26 mars 2015 11:49

Nej, tyvärr, så finns det inget som tar bort när det blir så jävligt - inget lagligt i a f.... Tack, kramar känns i a f bra :-) Kraaam! ♥

 
Annelie

Annelie

25 mars 2015 22:38

Ja, jag förstår dig ut i fingerspetsarna..

Inte nog med att denna jävliga "Herr Värk " som har flyttat in till mig nu och konkurrerar med "Familjen Värk" som redan är inneboende i denna kropp.
Dessa två har haft världskrig i min kropp idag.. :o((

Hoppas att du har en bättre dag i morgon.. // Kramen Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Pisan

26 mars 2015 11:51

Dessa förbaskade inneboende man har!!! Eländes förbannades eländesskit! Värker rejält idag med, vädret är ju inte med en heller, kan vara därför det är så jävligt just nu. Men det är sällan det blir så här illa i fötterna som det är nu. Och inte har jag gått mer än vanligt heller. Tack! Kraaaam tillbaks! ♥

 
Ingen bild

Bosse Lidén

26 mars 2015 09:08

Tufft och sorgligt att läsa. Livet är inte rättvist. Jag hade nyss 21.5 i BS och kände liknande dystra tankar. Styrkekram Bosse

Pisan

26 mars 2015 11:53

Förstår dina tankar. Jag själv är orolig för mitt BS, har ju gått ner i dos pga magbesvär men jag tror ändå att jag behöver den högre dosen, skall till d-sköterskan om ett par veckor, får se då hur värdet ligger, har ingen egen mätare. Tack och kram tillbaks! ♥

 
Ingen bild

Lena S

26 mars 2015 09:32

Usch va jobbigt du har det.
Skickar massa styrkekramar!
Krrraaaaaaam 💙💚💛💜💖

Pisan

26 mars 2015 11:53

Tack snälla vännen!!! Kramar tillbaka! ♥♥♥

 
TjockMorsan

TjockMorsan

26 mars 2015 10:04

Åhh, vännen! Vilket jä*la skit!!! Smärta kan göra en tokig och då är det inte så konstigt att man blir så desperat att man börjar känna sig beredd att ta till vad som helst för att få slippa sitt lidande, oavsett värken sitter i kroppen eller i själen. Jag hoppas att din smärta avtar utan desperata metoder. <3
Själv går jag på sparlåga den här veckan, då det ruggiga vädret satt sig i kroppen tillsammans med en lättare förkylning.
Massor av krya-på-dig kramisar! <3

http://tjockmorsansblogg.blogspot.se

Pisan

26 mars 2015 11:56

Ja, det är ett jävla skit just nu. Humöret är i botten. Man blir verkligen som tokig när det blir så här illa. Som tur är finns inga pengar till desperata metoder....
Usch för förkylning! Hoppas du blir bättre snart. Tack, krya-på-dig-kramar tillbaks till dig vännen! ♥

 
Nilla

Nilla

26 mars 2015 10:45

Jag förstår dig, är vidrigt när man får sådan smärta att inget hjälper. Hoppas att det släpper snart. Kram <3

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

26 mars 2015 11:57

Tack, hoppas jag med. Fattar inte hur jag ändå lyckats sova rätt bra inatt. Kramis! ♥

 
Ingen bild

Monachos

26 mars 2015 16:46

ja förstår precis känslan - ibland vill man ta till allt man kan och nästan yxan också för att kapa av det onda (som om det skulle hjälpa) men tanken finns ju där. Men nu är det ju ett eländigt väderombyte så vi får hoppas på varmare bättre soliga dagar. Kram

Pisan

26 mars 2015 18:56

Ja, jäkla väder! Hoppas det blir bättre i morgon. Kram! ♥

 
wiper

wiper

27 mars 2015 12:13

Förstår att du känner så för det går till en viss gräns med värk, det sliter på kroppen och att kvinnor som är så unga och även barn drabbas av detta hemska känns helt galet. Hoppas dom forskar i detta mer, det kommer ju fram lite mer rön men det verkar inte finnas nåt bot än. Ständig smärta kan göra en galen och jag önskar man kunde trolla bort eländet. Kände ju själv när jag hade denna dagliga smärtan i ländryggen men tack och lov så hjälpte 6 alvedon om dan och övningar men man får sig en tankeställare. Det gör ont i mig att läsa hur jobbigt du har det

Hoppas att det släpper lite snart. Sköt om dig goa vän

stor varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

28 mars 2015 15:22

Tack vännen! ♥ Det är lite bättre idag men det är inte bra, fötterna är riktigt jävliga mot mig just nu. Puss & kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards