Alla inlägg den 10 april 2015

Av Pisan - 10 april 2015 13:27

 

Bild tagen i Holland 1993 under en cykeltur, dit kommer våren tidigare än till oss så den här bilden är nog från början av mars skulle jag tro. En hel tomt  full med lila krokus.


Våren verkar ha kommit av sig här. Det är jättekallt ute. Och så är det grått och trist. Jag har haft 2 dagar då jag bara legat i soffan, har inte kommit ur pyjamasen på hela dagen, har varit sååå trött och hängig. Och så har jag läst en bok, Fredrik Backmans "Min mormor hälsar och säger förlåt", jättebra bok, kunde inte sluta läsa. Så jag har kommit in i en såndär period där jag KAN läsa, gööörkul! Klarar det inte för det mesta, har problem med koncentrationen men ibland på vår och sommar så kommer jag in i en period där det går jättebra att läsa. Går nog till biblioteket i morgon och ser om jag hittar nåt mer att läsa, vi har ett helt nytt bibliotek här nu så jag skall kolla in hur fint de fått det   


Helgen blir lugn, det är bara jag och äldsta dottern hemma, lilltrollet har åkt till pojkvännen ute i skärgården där han bor, han fyller år idag. Så henne ser jag inte förrän på söndag kväll.

Det enda som står på programmet idag är B12-injektion och handling av mat och matlagning. Annars blir det lugna gatan.


Hoppas du får en fin helg!   


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards