Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Pisan - 26 maj 2015 11:04

 


Här sitter jag. Påklädd och har käkat frukost. I vanliga fall brukar jag fortfarande sova såhär dags... Hela dagen igår höll jag på och städa och greja här hemma. Jag har energi. Helt otroligt. Har inte haft såhär mycket energi på säkert 10 år! Undrar hur länge det varar... Jag går liksom och väntar på kraschen hela tiden. Idag får jag ta det betydligt lugnare, måste "spara" lite på energin känner jag, portionera ut den på rätt saker och jag tycker faktiskt egentligen inte att städning är rätt saker   


Nu har jag lyckats få in lite bilder från resan här på bloggen, plockade dem från Facebook, de bilder jag lade upp där under förra veckan.


 

Såna här cyklar hade man ställt i ett köpcenter vi var i. Barncyklar som man pimpat, jättegulligt tycker jag 


Vad tvätt det blir när man varit borta en vecka. Ungarna har tvättat lite medans jag var borta men nu har vi en hel del tvätt ändå, tvättmaskin och tumlare gick hela dagen igår, + att jag hängde ut på balkongen. Det blir likadant idag. Vi har lite sol idag, och så blåser det, bra tvättväder   

Och så skall jag se på Fortitude och Grey´s Anatomy som jag missade förra veckan och i söndags. Måste ju komma ikapp   


Hoppas du får en fin tisdag!   


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards