Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Pisan - 12 juni 2015 11:29

 


Japp, idag är det fredag. Hela dagen   Men idag ska jag inte till älsklingen och han skall inte hit, men vi ses till midsommar. Idag blir det lugna gatan här och i morgon åker jag och ungarna till mina föräldrar. Vi skall fira den nybakade studenten där. Pappa opererades ju samma dag som dottern tog studenten så de har inte hunnit fira henne ännu, men i morgon ska det bli av.


Igår blev det mycket tid på balkongen, skönt. Var även och handlade lite i matbutiken. Det var alldeles lagom temperatur ute igår, idag skall det visst bli någon grad varmare. Idag har jag dock inte lika mycket tid att vara på balkongen. Skall strax in i duschen och sen iväg till vc för veckans andra B12-injektion. Och när jag kommit hem så har solen gett sig iväg från min balkong, men jag kan ju sitta där i skuggan och ta en kaffe och kanske läsa nåt, tänkte köpa en tidning sen, det var länge sen jag gjorde det. 


Ha en fin helg goa ni!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards