Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Pisan - 22 juni 2015 13:30

 

De här skorna är helt underbara! De räddade min midsommarhelg. Hade inte kunnat gå så länge inne på Gekås som jag gjorde om jag inte haft dem, efter en timme hade jag fått ge upp utan dem.


Vi hade en jättefin midsommarafton, båda ungarna var med oss i Ullared. Vi åkte härifrån strax före 7 och var framme kanske en kvart efter att de hade öppnat, och vid 12-tiden var vi klara och satt och åt lunch på Burger King    Och inte var det mycket folk där, precis som jag hade önskat   Vädret var helt ok, det kom bara en rejäl skur när vi var på väg från bilen till varuhuset på morgonen. Dagen och kvällen sen hade vi jättefint väder. Vi grillade på kvällen.


Och nu undrar ni vad jag handlade för nåt, om jag hittade några fynd. Det gjorde jag   De bästa fynden var 2 böcker och en resväska  Till barnen fyndade vi träningskläder, det är verkligen billigt där på Gekås. Köpte även 2 nattlinnen till mig och de kan man också kalla för fynd för de kostade endast 50 kr styck, sen blev det lite såna där förbrukningsvaror som hårspray, ögonbrynsfärg, duschtvål, make up-remover, solkräm, hårfärg, batterier, pappersnäsdukar, rakgel och servetter, och lite annat. Nattlinnen har jag köpt där förut och de är verkligen bra, de håller form och färg trots att man tvättar dem ofta.


Resten av helgen blev lugn och vädret var även bra på lördagen och igår. Just nu skiner solen fast prognosen säger att det regnar   


Idag har jag tagit sovmorgon, vaknade strax efter 12.... Skönt. Nu skall jag äta frukost. Sen blir det dusch och iväg till matbutiken för att handla hem lite frukt och grönt, det har tagit slut.


Ha en finfin måndag!!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards