Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Pisan - 2 juli 2015 10:55

 


Halloj! Visst är de fina, pioner? Min favorit. Köpte en bunt såna igår som nu står och är så fina så på mitt köksbord, det är dock inte de som syns här på bilden, den har jag lånat på nätet    Kan behövas att pigga upp sig med när huvudvärken har tagit fäste rejält. Vaknade med det idag med, igår var den dock borta vilket ju var bra för min kära mamma var på besök. Idag skulle jag åkt ut till havet med en kompis men vi ställde in det, jag kan inte vara i solen med den här jäkla huvudvärken    Ja ja, ingen idé att älta det, det kommer fler dagar som blir fina och jag inte har huvudvärk, hoppas jag på i alla fall. Var lite orolig att väninnan skulle bli besviken men hon tog det så bra så. Det är ju nåt man hela tiden får dras med när man har de här jäkla sjukdomarna; att behöva ställa in sånt som man bestämt innan att man skall göra.... Jag förstår om folk ledsnar på en.


Som sagt så var mamma här igår. Vi satt mest på balkongen i skuggan och babblade   Mysigt.


Igår när jag gick upp så satte jag på datorn. Såg att siffran som varje dag syns när man loggar in blivit lite väl hög, den visar hur många uppdateringar som väntar på att få installera sig. Ok, jag får väl fixa det nu då tänkte jag och körde igång. Datorn höll på att installera uppdateringar HELA JÄVLA DAGEN! Först nu på morgon när jag kom upp såg jag att det var klart. Hade lite abstinens igår em och kväll, ville in på Facebook men det gick ju inte. Jag har ju Facebook i mobilen men den versionen är inte alls lika bra som den på datorn, man ser inte allt som händer på Facebook där, den är helt enkelt kass den versionen. Men nu! Nu gick det ju att komma in här på datorn. Så nu har jag läst ikapp mig på fejjan   


Vet inte vad jag skall hitta på idag, med den här jäkla huvudvärken. Jag hoppas ju att den ger med sig men det är ju inte alls säkert. Oftast sitter den ju i hela dagen och ibland hela natten och sen en dag till....   Gissa om jag är less på skiten....


Hoppas du mår bra i a f och att du får en fin torsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards