Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Pisan - 10 juli 2015 12:31

 


Äntligen fredag! Om några timmar ger jag mig iväg till älsklingen   Men först skall jag gå och handla. Jag och min väninna hade det jättemysigt igår, vi pratade och pratade och pratade....   


Och sen på kvällen efter att hon åkt kollade jag på Ernst och sen den danska serien 1864. Somnade som en stock när den var slut   


Igår fick min äldsta dottern veta att hon kommit in på högskolan, förskollärarutbildningen. Och det nya jobbet hon är på har hon kommit på att hon inte passar för, hon trivs inte. Så förmodligen blir det att hon säger upp sig och börjar på högskolan i Trollhättan i augusti. Hon har det jobbigt nu min lilla skrutta, stora beslut skall fattas och det har varit riktigt jobbigt där på jobbet, det är så mycket att lära sig samtidigt som hon skall ta emot riktiga kunder i telefonen, hon är helstressad.  Nu i helgen skall hon vara med en kompis, som kommer hit och sover över så hon får nåt annat att tänka på samtidigt som hon måste bestämma sig om det här med högskolan. Det är jobbigt att se sina barn må dåligt.... Då mår jag inte heller bra. Det är väl därför jag är så spänd i skulderpartiet och nacken och har huvudvärk hela tiden skulle jag tro...   


Nä, nu måste jag göra mig klar, skall torka håret och fixa till mig. Ha en finfin helg goa du!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards