Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Pisan - 23 juli 2015 13:17

 


Ett stort tack till er som kommenterat förra inlägget!   Ni är så fina. Det här är jättejobbigt. Och frustrerande för att jag inte bara kan slänga mig i en bil och åka dit, för det är vad jag vill. För det första så har jag ingen bil och för det andra har jag inget körkort. Och för det tredje så har jag mina sprutor jag måste ta 2 ggr/v och mina mediciner som gör att jag är bunden till att hålla mig hemma när en ny dosrulle skall hämtas hem från apoteket. En rulle räcker i 2 veckor. Det är liksom inte bara att ge sig iväg, saker och ting måste planeras långt innan. Dessutom så ligger älsklingen på sjukhus på en ort flera mil ifrån där han bor, jag skulle då bo hemma hos honom och sedan pendla med buss till honom för att vara med honom några få timmar under dagen då anhöriga får vara där. Och detta på en för mig helt okänd ort. Vet inte ens hur man tar sig från bussterminal och sånt till sjukhuset.... Men den allra största orsaken till att jag inte gett mig iväg är ju att jag har helt enkelt inte någon ork. Jag är ju själv sjuk.... Det här är så f r u k t a n s v ä r t frustrerande för mig   


Hoppas du har en fin torsdag och sköt om dig!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards