Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Pisan - 15 augusti 2015 00:46

 


Nu var det länge sen jag skrev här. Har varit hos älsklingen i 1,5 vecka. Sen åkte vi hit, i måndags, och har varit lite på stan och Göteborgs Kulturkalas. I onsdags var vi på den internationella streetmarketen, matmarknad på Gustaf Adolfs Torg inne i Gbg. Var även en hel del inne i centrum och i Bältespännarparken.


Idag har vi varit på Sjöfartsmuséet och där fotade jag den gula fisken, det var ett kul museibesök   Sen har vi också varit på skivbutiken Bengans och kollat på hundratals skivor och filmer. Efter det gick vi iväg mot Järntorget och käkade pizza på ett ställe vid Andra Långgatan.


 


Och efter det blev det lite strosande i Haga och avslutade det hela med fika i parken vid Haga kyrka. Sen traskade vi till Heden och åkte hem. Mina fötter är helt slut. Hela jag är helt slut. Jag är såååå sömnig och vill bara sova men det kryper i hela kroppen, det liksom spritter i den. Urjobbigt. Jag behöver ju min sömn. Skall göra ett nytt försök att somna igen om en liten stund.


Nu vet ni att jag lever och har det bra   Hoppas ni har kunnat njuta av det fina vädret som varit. Ha en finfin lördag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards