Alla inlägg den 18 september 2015

Av Pisan - 18 september 2015 14:35

 


  STORT GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN ÄLSKADE UNGE!   


Idag fyller min äldsta dotter 19 år. Tänk att det är hela 19 år sedan jag blev mamma! Vilken lycka det var, och vilken jobbig förlossning. Men vi överlevde trots allt, båda 2. Kan inte fatta att det nästan gått 20 år. Tiden flyger verkligen fram.


Här sitter jag med en mugg kaffe, med o´boy. Mums. Har precis kommit hem från vc, har fått min andra B12-injektion för den här veckan. På måndag är det dags för nästa. Jag har planerat att åka till älsklingen på torsdag så jag har bokat sprutor på måndag och torsdag morgon istället för de vanliga dagarna tisdag och fredag.


Snart när födelsedagsbarnet kommer hem så skall hon få sina födelsedagspresenter, det blev inget med det i morse för hon  gick upp 05.20 och det hade inte gått att få upp lillasyster vid den tiden. Så jag gick upp själv och sjöng för födelsedagsbarnet   Efter att det är avklarat skall vi gå och handla. Jag fixar inte storhandling själv längre utan behöver någon med mig och lilltrollet som är hemma är sjuk, henne vill jag inte släpa med till affären.


I morgon skall vi ha ett litet födelsedagskalas, mina föräldrar kommer hit. Ha en finfin fredagseftermiddag och kväll! Var rädd om dig!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards