Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Pisan - 1 oktober 2015 10:23

 


Morrn morrn! Det är redan torsdag, hujedamej vad tiden går fort! Nu är det ju höst på riktigt! Jag kan inte gå i sandalerna längre. Det blir för kallt. Får se till att plocka undan sommarskorna nu, det blir så mycket skor i hallen nu när både sommarskor och höst/vinterskor står där, man kommer ju knappt fram. Är på jakt efter nya vinterskor, har kollat runt lite på nätet. Kollade även lite på stan igår men de som jag tyckte om kunde man inte ta ur innersulan på, och det är ett måste för mig eftersom jag behöver använda inlägg. Hittade lite andra grejer där i stan,  bl a den här:


 


Den hittade jag på Indiska. Köpte även patchoulirökelse där. Köpte en sovkudde på Hemtex också, där var det 25% på kuddar och täcken, kanon!     Var inne en sväng på Ö&B med, där köpte jag schampo, hårinpackning, hårspray, duschtvål, en ny ballongvisp, disktrasor, ett doftljus och ett knivset. Skulle behöva en ny kniv till, en ny brödkniv, men det får bli vid nästa besök i stora staden   


Var ju på föräldramöte igår, det var ju därför jag åkte till stan. Det hela drog ut så på tiden att det inte fanns tid att ta upp allt, jag hade några saker jag ville prata om men hann bara med en av dem, får ta resten på utvecklingssamtalet. Hann inte med så många butiksbesök som jag tänkt p g a att det drog ut så på tiden. Butikerna stänger 20.00, men jag fick ju tag på det jag behövde i a f så jag är nöjd.


Nu blir det frukost. Äggen är klara. Rostat bröd till det, smaskens   Tröttnar aldrig på rostat bröd. Nu börjar det klarna upp här, det har varit mulet hittills men nu tittar solen fram. Det blåser en del idag så det blir nog inget kaffe på balkongen sen, det blir för kallt. I eftermiddag skall jag till bostadsbolagets värdkontor då de har öppet hus på torsdagar, har ett par saker att ta upp med dem. Och till middag skall vi ha pulled pork idag, det bestämde vi redan i tisdags   Och på tv ikväll är det 100 Code, den serien tycker jag är bra, jag gillar Michael Nyqvist.


Ha en fin torsdag och var rädd om dig!   


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards