Direktlänk till inlägg 8 oktober 2015

Kaffet behövs!

Av Pisan - 8 oktober 2015 14:19

 


Halloj! Här sitter jag och dricker kaffe, med kanel och kardemumma i, sååå gott   Har varit vaken sen 03.30 så kaffet behövs. Försökte somna om vid 11-tiden men det gick inte, låg lääänge i sängen och försökte somna men vid halv 2-tiden gav jag upp, jag har i a f vilat. Har inte orkat nåt annat. I morse var jag och lilltrollet på vc, hon har ögoninflammation igen.... Nu har hon fått en salva på recept, hon har kört med den som man kan köpa receptfritt på apoteken men nu funkar inte den längre. 


I tisdags ringde jag frissan när jag varit och fått min B12-injektion och handlat lite i matbutiken, hon hade tid redan 2 timmar senare, kanon! Så nu är jag nyfriserad   Skönt att få ordning på kalufsen igen, det hade växt alldeles för mycket för att få ordning på.


Och igår kom en kompis och fikade på em, det var kul, vi har inte setts sen vi var i Spanien i slutet av maj. Och på kvällen var det Modus på tv:n, men jag minns inte vad som hände där för jag var sååå jäkla trött.... Satt och nickade till hela tiden   


Hoppas du har en bra torsdag. Var rädd om dig!    


 

 
 
Ingen bild

pea

9 oktober 2015 10:50

Hej vännen! Tittar bara in för att önska dej en fin helg. Själv ska jag försöka smälta det som hänt den här veckan. Kram ❤️

Pisan

9 oktober 2015 15:29

Ha en fin helg du med vännen! Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

9 oktober 2015 10:52

Vad jobbigt för dottern med sina ögoninflammationer, hoppas nya salvan hjälper och vad skönt för dig att du kom iväg till frissan. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

9 oktober 2015 15:29

Ja, det är jobbigt, och nu känner jag att mina ögon värker och sticker och kliar, så nu är det väl min tur.... :-( Bläää!
Ha en fin helg vännen! Kram! ♥

 
wiper

wiper

14 oktober 2015 12:05

Vad gott det låter med dina kaffekryddningar. Vad trist att lilltjejen råkat ut för såna inflammationer. Då kan det vara nåt hon blir utsatt för i omgivningen. Jag fick ständiga ögonlocksinflammationer när jag arbetade i mögelhus. Det är verkligen härligt när man är nyfriserad.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

20 oktober 2015 10:33

Hon fick en rejäl förkylning och sen har det bara rullat på med allt möjligt skräp. Just nu är det bihåleinflammation.... :-( Kram! ♥

 
Mickis

Mickis

17 oktober 2015 18:01

ögoninflammation är inte kul... Hoppas det ger med sig o att inte ni blir smittade... Det är ju så smittsamt...

Kram ❤️

http://meramivkis.blogspot.se

Pisan

20 oktober 2015 10:30

Det är bättre nu, men nu har hon bihåleinflammation istället..... :-( Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards