Direktlänk till inlägg 21 november 2015

Snö på gång?

Av Pisan - 21 november 2015 15:32

 


Nu har jag jultema här på bloggen   Tänker jula till mitt kök nu i helgen, har börjat gå in i julkänslan ordentligt nu, igår tog jag fram lite grejer ur garderoben som jag skall ställa fram, tog även fram adventsstjärnorna, har tänkt att hänga upp dem i veckan.


Idag är en rejäl värkdag så om det inte blir juligt i köket idag får det bli en dag när jag mår bättre. Sov till 12.30 Var så jäkla trött i morse så jag låg kvar i sängen och somnade om.... Rejält....   Det värker i benen, sådär som det brukar göra när det är snö på gång, blir förvånad om det inte kommer lite snö inom ett dygn.


Hoppas du har en fin lördag!   


 

 
 
Annelie

Annelie

22 november 2015 00:48

Va fint du fått det på bloggen,,, så skulle ja å vilja ha det.
Måste man hålla på med en massa koder hitan och ditan för att kunna byta bakis..??

Jag längtar också till nästa helg,, när alla fönster ska putsas på lördag och det ska ställas fram alla stakar vi har,,, för vi har även stakar inne i själva rummen, sen får pynta med alla julsakerna,,, får se om vi tar granen också eller om vi kanske väntar till 2:a advent.
Visst är det en mysig högtid..??!!

Ha nu en riktigt fin söndag, med förhoppningsvis mindre värk.

Kramar om.. // Annelie

PS. Jag behåller nog båda bloggarna så länge,, så får jag se vilken jag väljer frampå... DS.

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

22 november 2015 10:18

Nix! Inga koder, det är busenkelt. Man väljer bakgrunder och header från datorns egna bibliotek. Så du får kolla runt på nätet efter sidor som har fina bakgrunder och spara på datorn, sen är det bara att välja när du vill ändra designen inne på bloggen :-) Men header får du ju göra i nåt program och spara på datorn.
Jaa! Det är en supermyyyyyyyyysig högtid :-)
Ha en fin söndag vännen! Kramis! ♥

 
mickis

mickis

22 november 2015 11:13

Vad mysigt du gjort det :-)
här får det bli pynt under veckan...
Maken har putsat ngtr fönster igår & resten idag så nu kan vi se ut igen ;-)
Här blev det lite snö i torsdags.. hoppas ni oxå får lite av det vita :-)

Ha en fin söndag!
Kram

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

23 november 2015 10:35

Vi har inte fått nån snö, trots att jag haft sån fruktansvärd värk i benen, kände väl av snön som ni fick, mina ben har bred radar :-D Men det är vitt ute ändå, av frost, det är så fint så. Kramis! ♥

 
wiper

wiper

22 november 2015 11:20

Det ser jättefint ut. Själva ligger vi efter rejält och orkar inte upp på vinden 4 trappor upp ;).

Nu måste jag kolla när första advent infaller så vi inte missar nåt ;)

Det är verkligen hemskt slitsamt med värk. Sköt om dig
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

23 november 2015 10:34

Advent är på söndag :-) Nu har jag fått fint i köket! Det är så mysigt sååå :-) Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards