Direktlänk till inlägg 27 december 2015

Visste väl det

Av Pisan - 27 december 2015 11:25

 


Jodå, det kom snö. Visste väl det. Benen värkte ännu värre när det var läggdax igår kväll. Tog evigheter att somna och har sen vaknat femtioelva gånger under natten. Jag är som en zombie idag, och benen värker fortfarande, sån där hemsk värk som kommer inifrån själva skelettet, den värken är värst. Just nu duggregnar det så snön är väl borta på några timmar. Fick ställa in dagens inplanerade fika på stan med en kompis som bor i Värmland men som är här nere och hälsar på, hon bor hos sin mamma. Hon är alltså härifrån från början. Vi tar det i morgon istället så inatt hoppas jag verkligen på god sömn. Fullmånen har ställt till det med sömnen 3 nätter på raken nu   


Sitter i köket och lyssnar på Spotify och dricker te, jul-te. Gott. Äggen kokar så snart blir det frukost.


Hoppas du haft en bättre natt än jag och att du får en fin söndag!   


 

 
 
Ingen bild

Lena S

27 december 2015 14:56

Kroppen värker här med. Skyller på snön och att jag satt tokigt igår hos kompisen. Tänk att jag ska va så känslig...
Kramkram 💙

Pisan

28 december 2015 09:26

Ja, tänk att man skall vara så förbaskat känslig :-( Kramisar!! ♥♥♥

 
Annelie

Annelie

27 december 2015 15:25

Tråkigt när man måste avboka det man har planerat,,, speciellt när det är en tjej som bara är på besök också.
Men, härligt att ni kan ta det i morgon, håller tummen för att du orkar ge dig iväg då.

Inte alla som kan förstå det heller,,, de blir sura för att man avbokar.

Något jag tycker är svårt, är att boka någon resa, musikuppträdande etc också mår man riktigt dåligt.. :-/

Ha nu en riktigt mysigt fortsättning på din söndag... // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

28 december 2015 09:29

Ja, det är urtrist att behöva avboka, eller boka om. Men känner mig lite bättre idag så idag kommer jag nog iväg. En del blir sura ja, men inte den här tjejen :-) En del har ju ingen empati alls...
Håller med, det är svårt att boka in konserter o s v för att man vet ju inte hur man mår den dagen. Kramis! ♥

 
mickis

mickis

28 december 2015 00:06

Japp här kom det oxå snö till Zingos & alla barns stora glädje :-D
Ja för mig får det gärna ligga lite snö så vi får lite ljus...
Men snön är nog snart borta.. vi har ett litet täcke kramsnö kvar just nu...

Hoppas du orkar fika i morgon :-)
Kram <3

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

28 december 2015 09:32

Ja, är det bara minusgrader så får snön gärna ligga kvar, den lyser ju upp rätt mycket och det är ju inte fel. Igår regnade det så det blev kramsnö men sen frös det ju på på kvällen, tror det är minusgrader nu med. Jodå, idag blir det nog fika :-) Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards