Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Pisan - 16 mars 2016 10:55

 


God morgon! Här sitter jag och har precis fått i mig frukosten. Skall strax göra mig i ordning för jag skall in till stan, det är dags för utvecklingssamtal med yngsta dottern. Och så skall jag passa på att köpa present åt lilla mamma och pappsen, de fyller nämligen år. Pappa fyller på lördag och mamma på påskafton. Så det blir kalas på lördag denna veckan, för båda. Mamma fylller 70. Hoppas jag hittar det  jag tänkt få tag på. Skall till Indiska också, har presentkort där och så har de rea just nu fick jag mejl om häromdagen. Så kanske hittar jag nåt till mig själv också. 


Idag skulle solen skina enligt prognosen men här är himlen vit. Kanske klarnar det upp? Tycker det är jobbigt med vad man skall ha på sig ute nu, varma jackan eller lite tunnare jackan?


Försökte komma på vad jag gjort senaste dagarna för att skriva ner här, men kommer inte på nåt - har inte gjort nåt speciellt. Det händer inte så mycket här, jag mår som jag mår och då går allt på sparlåga. Längtar dock efter påsken för då åker jag till älsklingen. Äldsta dottern kommer jobba hela påsken och lilltrollet är med sin pojkvän så jag är nästan överflödig här hemma. Då kan jag ju lika gärna passa på att åka till min älskling.


Hoppas du får en fin onsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards