Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Pisan - 17 mars 2016 12:14

    


God middag! Fast det är morgon för mig. Har nyss kommit upp. Har frukosten på gång, dricker te just nu. Det brukar jag göra innan frukosten. Trippen till stan igår blev bra, förutom att jag glömde av att jag skulle handla till mig själv också.... Var inne på Indiska direkt när jag kom till stan för att kolla läget och tänkte gå dit igen efter att jag handlat det andra jag skulle ha. Tror ni jag kom ihåg det? 

    

Var så uppe i det jag skulle köpa till mina föräldrar och att vi skulle gå och fika jag och lilltrollet, för hon gick lite tidigare från skolan igår, en lärare vart sjuk så sista lektionen blev inte av. Så jag glömde helt och hållet bort Indiska.... Är man snurrig eller? Vad trött jag blir på mig själv.

                        


Till mamma fick jag köpt en jättefin blå handväska på Åhléns och på HM en jättefin blus som passar henne perfekt. Och så hittade jag en bra handcreme på The Bodyshop. Jag tyckte att hon skall ha nåt personligt, inte nåt till hemmet eller så. Och till pappa blev det duschgel och deo från Lumene, + ett fint påskägg som jag skall lägga en massa godis i, han är en riktig gottegris   


Och så gick vi ju och fikade då, åt en jättegod varm bagel med creme cheesefyllning och tomater, jättegott!

När vi kom hem var mina fötter helt slut, och det vart ändå ingen lång tur på stan, det hela gick relativt fort. Jag hade så ont i fötterna att jag fick gå och lägga mig 1 timme ungefär. Middagen blev därför rätt sen igår, vi åt lax förresten - himla gott det med. Men ofta när jag ätit fisk till middag så blir jag hungrig rätt snart igen så det fick bli kvällsmacka igår.

Och det vita på himlen blev till slut blått, det sprack upp rätt snart efter att jag skrivit inlägget här inne. Sen var det kanonväder hela dagen, så min vårjacka räckte gott, skönt och slippa vinterjackan. Idag är det däremot kallare ute.


Idag står det B12-injektion på schemat. Det har blivit helsnurrigt med mina ampuller för läkaren skrev inte ut dem i tid åt mig och så skall de ju beställas hem av apoteket för de kan ju aldrig ha inne det man behöver.... Så jag har inte kunnat få min injektion förrän nu. Nu har jag 2 askar som ligger i kylen här hemma. Jag hoppas jag kommer ihåg att ta med mig dem sen när jag skall gå bara....


Idag är det mulet ute och inte alls så många grader som igår. Hoppas du har en finfin torsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards