Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Pisan - 29 mars 2016 12:09

 


Så vart påsken över! Nu väntar jag på sommaren. Vad härligt det skall bli. Dagar på balkongen i solen. Några små utflykter, kanske ut till havet någon gång. Cykelturer hos älsklingen. En go sommar helt enkelt. Sommar är ju bara helt klart bättre än vinter, så är det ju bara,  även om jag har lika mycket värk sommar som vinter.


Jag har haft det fint i påsk. Fick värsta lyxturerna hem igår. Blev ju skjutsad med bil till Borås. Men blev även skjutsad av en kompis till mig hem från Borås, hon passerade där från stället hon varit på under påsken. Blev jätteglad över det!! Så denna hemresan vart ju bra mycket bättre än förra. I lördags var det däremot inte så roligt, hade en sån j-a värk i ben och fötter, låg mest. Men dagen efter var jag bättre, tack och lov.


Idag har jag varit uppe tidigt, skulle vara på vc vid 10-tiden. Var uppe samma tid igår morse också. Jag och älsklingen skulle ta oss till bekanta till älsklingen för att hämta en cykel jag skulle få, en damcykel. Jag har ju cyklat på en herrcykel hittills när jag varit där men det är lite meckigt.... minst sagt. Man får ju vara lite akrobat när man har så korta ben som jag har. Men det slipper jag ju fr o m nu   


Jag sitter här vid köksbordet och har plockat fram lite pärlgrejer, tänkte pula lite med det idag. Ska byta ut en kedja till ett halsband. Kedjan har blivit så ful. De blir det när de får hänga framme som många av mina smycken gör. Skall sen förvara det i en lufttät påse så det håller sig fint. Och så har jag tänkt att göra ett cerise armband och ev ett rosa halsband. Får se hur mycket lust och ork jag har till det hela.


Ha en finfin tisdag goa du!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards