Alla inlägg den 4 april 2016

Av Pisan - 4 april 2016 12:00

 


Så var helgen över. Min helg har inte varit speciellt rolig. Bytte ut det där plåstret i fredags, tog ett starkare som jag hade kvar sen jag började med dem och skulle ställa in rätt dos för mig. Det funkade men på lördagen vaknade jag och mådde skit - biverkningarna.... Bytte tillbaka till min vanliga dos men mådde skit hela lördagen. Igår vaknade jag upp och mådde som vanligt igen, tack och lov! Och nu är den där hemska värken borta. Vet ju att detta kommer hända igen, att jag får så ont alltså. Men tänker nog inte göra som nu, ta starkare plåster. Det är inte värt det, fy sjutton vad dåligt jag mådde av biverkningarna.


Har pärlat lite i helgen. I lördags gjorde jag mig ett rosa halsband och igår gjorde jag om några halsband som jag redan hade. Och så kollade jag på Springfloden på tv på kvällen. Följer du också den serien? Tycker den är lite väl våldsam emellanåt men annars tycker jag den är bra.


Just nu sitter jag här i köket med min temugg, och lyssnar till grannarna ovanför - det låter som att de håller på att bygga om hela lägenheten.... Barnen där går i a f inte i skolan - de är hemma hela dagarna har jag fått klart för mig nu.


 


Idag blommar en av påskliljorna i krukan jag har på balkongen, köpte den innan påsk men den har inte blommat ännu. Längtar tills det är dags för pelargonerna, skall ha rosa såna tänkte jag. 


Nu blir det frukost, sen skall jag göra mig ett par rosa örhängen    Ha en fin måndag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards