Direktlänk till inlägg 10 april 2016

Sol, fynd, paket och grattis!

Av Pisan - 10 april 2016 11:17

 


Söndag hela dagen! Och   skiner på en blå himmel! Idag blir det balkongen som gäller    Men först skall jag äta frukost, har inte kommit till den ännu. Dricker te, vanlilj och rabarber, gott.


Visade ju mitt Traderafynd i ett inlägg i veckan, här kommer fler som jag fyndat:


                                                  

Klicka på bilden så blir den större. Den första, en klänning, kostade endast 20:- och den är ny. Nu har jag lite nya vårkläder. Visst är jag miljövänlig dessutom? Hi hi!   


               


I fredags kom det en paketavi med posten: 


       

                                               

                                               Klicka på bilderna så blir de större.


Det var bästa Malin som skickat mig dessa fina saker. Tack igen Malin!   Hon vet hur mycket jag älskar ugglor och vi har känt varann sen jag började blogga för 8-9 år sen. Vad glad jag blev när jag öppnade paketet. Nu har jag fina krukdekorationer. Ugglorna är redan utplacerade här inne i lägenheten, de 2 blommorna skall jag ha ute på balkongen sen tänkte jag.


Idag fyller den ena tonåringen här hemma år, lilltrollets pojkvän så vi skall fira med god mat och tårta här idag. Grattis på födelsedagen goaste P!   


Hoppas att du får en fin söndag!   


                                           

 
 
Annelie

Annelie

12 april 2016 11:43

Jättesöta ugglor...hon är för snäll vår vän Malin.
Har ni träffats live någon gång..??
Har inte vi...ÄNNU, men det kommer.

Roligt när man fyndar kläder på Tradera.
Jag satt i natt och la bud på ett par Tupeware-varor som jag hoppas jag vinner.

Ha det allra bäst...// Stor varm KRAM 💖💟💖

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

12 april 2016 12:09

Ja, hon är för underbar vår Malin :-) Vi har träffats 2 ggr, men det är några år sen nu, hoppas vi kan ses till sommaren, jag är ju inte så långt ifrån där hon bor när jag är hos älsklingen. Nu kan han ju inte köra bil förrän i oktober men på nåt sätt så får vi få till det så vi ses. Tradera är jättekul tycker jag :-) Och bra, har fyndat mycket där. Kramis! ♥

 
mickis

mickis

13 april 2016 08:48

Vilka otroligt fina kläder... Jag får kanske ta & skapa ett eget tradera konto :-)
Me like fynd!

Alltid kul att få ngt annat än räkningar i lådan & vilka fina grejer du fick !

Grattis i efterskott till dotterns fästeman :-)

Ha en skön onsdag!
kram

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

13 april 2016 10:24

Jag är så nöjd med mina köp, i a f de 2 som kom med posten igår, jättefina blusar. Nu är de tvättade och klara för användning :-) Den ena skall jag ha med mig i helgen när jag åker till mitt ♥ :-)
Tack! Vi hade det mysigt, åt god tårta och så fick han sin favvomat, fajitas :-) Dagen efter, i måndags, flyttade han hem till sin far. Det är sååå tomt här och jag får tömma diskmaskinen själv... :-) Ha en fin onsdag du med vännen! Kram! ♥

 
Nilla

Nilla

14 april 2016 16:18

Vilka fina fynd du gjort och vilka fina ugglor du fått. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

19 april 2016 08:51

Tack! Ja, det har blivit några fynd nu :-) Skall hämta ut det sista på posten idag. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards