Direktlänk till inlägg 21 april 2016

Zombie

Av Pisan - 21 april 2016 14:37

 


Ja, idag är jag som en zombie. Fick inte mycket sömn inatt. J-a mångubbe!! Han är visst full nu igen...   


Så jag fick ställa in det som jag tänkt göra idag. Eftersom lilltrollet har studiedag hade vi tänkt åka in till stan och  gå på loppisarna runt Järntorget och Haga. Det får bli en annan gång istället. 


Har precis duschat och sitter här och pustar ut. Skall ut till apoteket, min dosrulle är slut ikväll och behöver den nya fr o m i morgon bitti, så det är bara till att masa sig ut.  Måste in i matbutiken också, det fattas en hel del här hemma. Lilltrollet har lovat att följa med   


Igår var det sol hela dagen och jag satt ute på balkongen flera timmar. Trodde det skulle bli sol idag med men det har varit mulet hela dagen, det skall visst spricka upp framåt kvällen.


Hoppas du har en fin torsdag   


 

 
 
Annelie

Annelie

21 april 2016 16:50

Här har vi haft sol hela dagen tills för cirka 45 minuter sedan, då det mulnade på. Nu är klockan 16.50 *pip*

Jag är slapp, slö, likgiltig idag.... gjorde nog lite för mycket igår.

Kramar om.. <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

22 april 2016 11:25

Hit kom solen på eftermiddagen. Idag så är himlen blå redan nu dock, härligt.
Då får du ta det lugnt idag :-) Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

22 april 2016 12:17

Hoppas du får en bra helg och slipper känna dig som en zombie. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

22 april 2016 12:20

Inatt har jag sovit som en stock :-) Önskar dig en fin helg med. Kramis! ♥

 
wiper

wiper

23 april 2016 18:21

Det var en rolig bild men inte kul när man är så trött. Jag mår själv inte bra på våren, ljuset gör mig trött. Hoppas du är piggare nu så du har en fin helg
kramar från
Malin

http://www.wiper.bloggplatsen.se

Pisan

24 april 2016 14:16

Nej, det är inte roligt att vara så trött, hela dagen blir liksom förstördd, man orkar inte ta tag i någonting. Har sovit lite bättre efter det. Kramis! ♥

 
bittan

bittan

24 april 2016 14:40

Hej! Äntligen har jag skrivit några rader på min blogg som du är välkommen in att läsa!
Jag hoppas du har en bra helg trots din värk! Usch idag har vi riktigt aprilväder här så jag har sån himla värk här inte något är roligt så det blir att vila idag och samtidigt är jag så trött har sovit så dåligt inatt.
Kram från Bittan

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Pisan

27 april 2016 10:49

Då skall jag gå in där och läsa :-) Ja, kroppen känner verkligen av det här aprilvädret, det skall gudarna veta. I fredags var det fullmåne och nätterna runt den brukar ju sömnen bli knasig. Jobbigt. Jag är extra slut just nu, skall skriva ett inlägg om det senare idag. Kram på dig vännen! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards