Alla inlägg den 17 juni 2016

Av Pisan - 17 juni 2016 12:29

 


Fredag! Fast jag har haft sovmorgnar flera gånger denna veckan   Det är ju sommarlov. Fast lilltrollet jobbade ju häromdagen och hon skall jobba idag med, hon börjar kl 14. Och på måndag börjar storasyster sitt sommarjobb på Förbo i Mölnlycke, där skall hon jobba i 3 veckor som typ fastighetsskötare. Lilltrollets sommarschema har inte riktigt kört igång ännu, veckan efter midsommar kör det igång på allvar och då jobbar hon minst 4 dagar/vecka ända fram till skolstarten i augusti.


 


Funderade fram och tillbaka på de där brallorna igår, om jag skulle ta och köpa ett par vita också. Till slut så beställde jag ett par via Zizzis webshop, så snart har jag ett par vita sköna trekvartsbrallor också   


Det blev riktigt fint i köket igår när jag lagt på duken och bytt gardiner - för det var nödvändigt, det gröna i duken var inte alls samma grön som på gardinerna, så jag bytte till vita spetsgardiner. Ljust och fräscht. Fick även röjt och städat lite ute på balkongen.


Idag blir det ett besök på vc för B12-injektionen och så skall jag handla hem lite mat. Tvättmaskinen kommer att få gå en del med, tvätt finns det ju alltid....


Ha en fin fredag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards