Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Pisan - 21 juni 2016 12:04

 


Så vart det midsommarveckan. Idag är det sommarsolstånd. Nu vänder det, ljuset går tillbaka.... Jag vet!!! Jag skall inte vara negativ nu, men jag är en riktig  mörkerhatare och det känns deppigt att det redan går åt andra hållet   Det är dubbla känslor, för jag älskar verkligen midsommar, det är lite magiskt, eller hur?


 


I morgon åker jag till älsklingen. Nu har han börjat sin semester så vi kommer vara tillsammans i 3 hela veckor   2 veckor kommer vi vara där och 1 vecka här.


Idag är det dags för en B12-injektion. Och så skall jag hämta 2 paket, ett med de vita brallorna och ett med ett gäng böcker. Tänker skriva lite om de där böckerna lite senare, sen efter älsklingens semster, när allt är som vanligt igen. Jag kommer förmodligen inte skriva mycket här inne under de närmaste 3 veckorna och kommer inte vara så aktiv på Facebook som jag brukar vara. Facebook i mobilen suger tycker jag, i a f i min mobil...


Passar på att önska er trevlig midsommar nu för i morgon hinner jag nog inte skriva nåt.


 


Hoppas ni får en riktigt fin midsommarhelg!   


 

Har haft denna bild inne här tidigare men tycker den passar så bra nu när det är midsommar   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards