Alla inlägg den 6 september 2016

Av Pisan - 6 september 2016 10:35

                                                          


Hej på er! Här kommer några ord från mig   Mår lite bättre. Har varit hos min älskling i Småland över helgen. Mådde skit i kroppen fredag och lördag men igår söndag - när solen och värmen var tillbaka - mådde jag mycket bättre och vi gav oss ut på en liten cykeltur och på kvällen var vi på bio, såg Ben-Hur-filmen som hade premiär i veckan. Den har visst fått dålig kritik men det är bara trams tycker jag, vi tyckte den var jättebra.


Idag skall jag till tandläkaren, snart faktiskt så nu får jag klä mig och borsta bissarna. Ha det så fint!   


                            


Tillägg en stund senare:


Tandläkarbesöket gick bra, inga hål men vilka svettningar jag hade där inne, byxorna och blusen var helt genomblöta när jag gick därifrån. Och så bröt huvudvärken som legat och lurat sen i morse när jag vaknade ut ordentligt. Hade hoppats på att få slippa ta tabletter för det men när den är av den här kalibern så måste jag ta nåt. Man kan tro att jag har tandläkarskräck, men det har jag inte. Har nästan aldrig (peppar, peppar....) problem med mina  tänder, har haft tur att slippa det. 

Gick och handlade lite efter tandläkarbesöket och blev ännu svettigare..... Nu sitter jag och pustar ut.


                                                     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards