Alla inlägg den 14 december 2016

Av Pisan - 14 december 2016 11:41

 


Halloj! Här är jag! Det har blivit ett litet uppehåll. Har inte haft tid efter att jag kommit hem från älsklingen. Igår gick tiden till att gå och få en B12-injektion och sedan storhandla. Sen fick jag ta tag i hemmet och röran här. Det börjar återgå till det normala nu. Har bara en bokhylla kvar att fylla, men först skall allt dammas. Det är massvis med cd´s och dvd´s.... Ser inte fram emot det. Som tur är så satte äldsta dottern  upp gardinstängerna i helgen, utom i vardagsrummet, det gjorde vi igår. I köket har jag gjort julfint nu, så det är klart i a f. Skönt. Badrummet har också återgått till det normala. Idag skall det alltså göras i ordning i vardagsrummet, och så skall det julpyntas där också, granen skall fram till kvällen - enligt dottern.... Jag får se hur långt jag hinner idag med bokhyllan. Jag måste ju pausa hela tiden så det tar en hel del tid.


Hade det mysigt hos älsklingen. Det blev dock inte 2 filmer som vi trodde. När vi kom på fredagen och skulle hämta och betala våra biljetter så var det inte Underworld som skulle visas, den har blivit uppskjuten ett tag.... Blev ju lite besvikna men den filmen vi skulle se på lördagen gick då på fredagen istället så då såg vi den, den var jättebra. Kan rekommenderas, "Fantastiska Under och var man man hittar dem". Och så har vi bakat pepparkakor. Och på lördagen var vi ute på byn lite. Var på loppisen och så köpte jag en fin tunika och ett par leggings på KappAhl + en julklapp till älsklingen. Och så tittade vi på de 2 senaste Beckfilmerna som älsklingen hade spelat in. De var bra.


Önskar dig en fin onsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards