Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Pisan - 24 mars 2017 11:21

 


Skönt med fredag. Och våren är verkligen här nu. För andra dagen nu skiner solen    från en helt blå himmel. Nu har jag ingen termometer ännu, efter renoveringen, men enligt SMHI är det 7 grader ute. 

Har precis kommit upp och fixat till min frukost. Har börjat att vakna onödigt tidigt för att gå på toa, typ vid 4-5-tiden och sen har det blivit svårt att somna igen och till största delen är det fiskmåsarnas fel, de har nämligen anlänt till gräsplanen utanför fönstret. De brukar komma tillbaka den här tiden på året för att hålla på och väsnas fram till hösten, förbaskade odjur! Måste de kackla som de gör när de äter? De äter mask skulle jag tro. Men vet de inte att maten tystar mun???   


Nu har jag äntligen flyttat in i mitt alldeles egna sovrum! Sover bra där, åtminstone fram till det är dags att gå på toa men det är ju inte rummets fel. Var lite orolig första kvällen när jag gick och lade mig, jag brukar ha väldigt svårt att sova på nya ställen.


 


Såhär ser det ut, men ni som har mig på Facebook har redan sett det här, lade upp den här bilden där häromdagen. Efter det har det kommit upp en "tavla" till under den som syns på bilden. Det är de som jag köpt av dotterns UF-företag. Lite mer pill kommer det bli där inne, jag tar lite pö om pö eftersom jag har brist på ork. Måste vila mellan allt jag gör, snacka om pacing.... Ingen kan säga att jag är dålig på det!   


De här olika motiven finns det att välja på nu, något motiv har tagit slut och de trycker inte upp fler:


     


Klicka på bilden så blir den större. Den vita är det som jag också har satt upp nu. Är det nån av er som vill köpa så hör av er till mig. Mailadress: pisanssmycken@hotmail.com


 


Idag är det dags för en B12-injektion. Efter det skall jag gå och handla, skall köpa hem grejer till tacos som jag och lilltrollet skall ha ikväll. Hon jobbar i eftermiddag, på bageriet, och kommer inte hem förrän vid 19-tiden så det blir sen middag idag. Men det gör inget, det är ju FREDAG!!   


Ha en finfin helg goa du!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards