Direktlänk till inlägg 29 juni 2017

Hoppas den ger sig under dagen

Av Pisan - 29 juni 2017 12:18

 


Torsdag redan. Veckorna går verkligen fort. Igår var jag iväg till stan med min mor. Vi var på kyrkogården där mina morföräldrar ligger begravda och så var vi inne i några butiker, vi avslutade med att handla lite mat och sånt på Lidl innan vi tog bussen hem till mina föräldrar. Där mötte lilltrollet upp. Var inte hemma förrän vid 18-tiden. Och då hade jag varit borta i stort sett hela dagen, åkte till stan vid 09.30 Jag var såååå trött igår kväll att jag lade mig före kl 22, och det är inte vanligt för mig nuförtiden. Hade huvudvärk också och pillren mot den gör mig sååå trött. På morgonen när jag vaknade var huvudvärken borta men den smög sig på under dagen för att vara överjävlig när jag kom hem och resten av kvällen, den var kvar när jag lade mig. Idag har jag endast lite lätt huvudvärk men hoppas på att den ger sig under dagen, utan medicin. 


Idag är det en tråkdag, det är supertrist väder även om det inte regnar, än. Det blåser som bara den och det är helgrått på himlen.Det känns som att jag inte kommer vakna på hela dagen, känner mig nyvaken och har fibrodimma framför ögonen. Men idag blir det till att komma ikapp med tvätten, har en hel del liggande. Det spelar ingen roll om jag har fibrodimma eller inte, tvättas måste det. Det behövs dammas lite här hemma också, vi får väl se om jag får ändan ur vagnen och fixar med det. Om dimmar lättar, kanske gör den det framåt kvällen.


Ha en finfin torsdag!   


 

 
 
Ingen bild

Lena S

29 juni 2017 19:23

Ja visst går veckorna fort, jag hinner knappt med.
Usch va jobbigt det måste vara med huvudvärken hela tiden.
Kram 💖

Pisan

30 juni 2017 11:21

Ja, det är göööörjobbigt :-( När den kommer så händer det att den sitter i länge. Och så kan det gå långa perioder utan nån huvudvärk alls... Knas. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

29 juni 2017 19:32

Här har det också blåst som bara den,,, med några solglimtar emellanåt.
Jag var ut en sväng på stan förut,,, hade inte tänkt mig det, men har inte varit utanför dörren sedan vi kom hem i måndagskväll.

Men, jag har redigt ont och en jäkla klåda på eftermiddagarna / kvällarna. *SUCK*

Nu får vi hoppas att fredagen blir bättre för oss.... här hemma är det städdag i morgon och jag ska sätta mig med en ganska så stor strykhög.

Kramizzar... <3

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

30 juni 2017 11:24

Idag blåser det ännu mer, i byarna är det nog stormstyrka :-O
Den där kvällsklådan är ju skit, när den är som värst tar jag en allergitablett. Ibland hjälper det, ibland inte.
Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

30 juni 2017 12:42

Hoppas du slipper huvudvärk och fibrodimma. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

30 juni 2017 13:47

Ingen fibrodimma idag. Och huvudvärken är borta. Men igår tittade den fram på kvällen, hoppas den håller sig borta ikväll. Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards