Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Pisan - 4 juli 2017 09:59

 


God morgon! Idag är jag uppe tidigt, orkade inte duscha igår så jag fick gå upp tidigt idag och göra det. Ska till vc vid 11-tiden. Kan ju inte komma dit med fett hår och lukta svett.... Vaknade utan huvudvärk idag, skönt. Igår trodde jag att jag skulle klara mig men efter middagen kom den smygande och när regnet kom på kvällen tog huvudvärken ny fart och jag kände mig helt klubbad, som att nån verkligen slagit mig i huvudet med en klubba. Det åskade på håll också. Det vart ett riktigt konstigt regnväder, det stod om det i Göteborgs-Posten idag, jag har lånat deras bilder ifrån den artikeln:


 


Himlen var verkligen gul mellan skurarna, jag försökte fota med min mobil men det blev inget bra. Jag satt uppe länge för jag kan inte ligga ner med min huvudvärk, det blir värre då. Kommer nog bli trött mitt på dagen idag men då får jag kanske ta mig en tupplur.


Nu ser jag att det rör på sig i träden så helt utan blåst blir vi inte idag.... Har precis fått i mig frukosten. Idag skall vi få hit en container, bostadsbolaget tar hit en ungefär 1 gång/år så vi som bor här kan slänga skräp, t ex rensa i källaren - vilket jag och dottern skall göra idag. Har bl a en gammal tjock-TV som står där nere, den är göööörtung, undrar hur vi skall få ut den....


Nu skall jag fixa till mig och klä mig. Ha en fin tisdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards