Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Pisan - 13 juli 2017 12:33

 


Japp, det är torsdag och solen visar sig emellanåt. Prognosen säger att det skall vara blå himmel.... Hur ska de ha det egentligen? Sol eller inte? Jag vill sätta mig på balkongen men då solen går i moln blir det svinkallt för det blåser en hel del. Har en hemmadag idag, behöver inte gå ut. Har MASSOR att göra här hemma innan jag åker iväg i morgon men det är mycket roligare och skönare att sitta i solen   


Ska tvätta en hel del idag. Det blir flera "småmaskiner", brukar inte tvätta smått bara utan vill gärna fylla maskinen men nu skall jag ju iväg i morgon och behöver vissa kläder med mig. Damma skall jag göra också. Och dammsuga. Och påbörja packningen. Middagen behöver jag inte fundera så mycket på för lilltrollet skall jobba sent och sen gå ut på after work med jobbet. Behöver bara tänka på mig själv vad gäller det. Skönt. Och så skall jag färga håret, och duscha.


Jag gör allt för att slippa köra igång med det jag skrivit om här ovan, som att göra om en spellista på Spotify och surfa runt på nätet.... Känner du igen dig?   


Ha en finfin torsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards