Alla inlägg den 4 september 2017

Av Pisan - 4 september 2017 11:51

 


Japp, nu är det september. Höstmånad. Som vanligt så undrar man vart sommaren tog vägen.... Fast det blev liksom ingen sommar känns det som, bara väldigt lite.


Det är nästan 1 vecka sen jag skrev senast. Det har inte hänt så mycket under den tiden. Har mest varit hängig och vilat. Helgen bjöd på fint väder så det blev balkongen både på lördag och söndag, skönt. Men så fort solen gick i moln blev det kallt. Satt där ute och läste i veckotidningar som jag fått av min mamma. Och drack te. Fick lite sol på näsan   Den är röd idag...   


 


Idag fick jag gå upp tidigt. Hade tid på vc kl 11.30 för min vanliga spruta men jag behövde duscha innan. Så jag gick upp tidigt och färgade håret innan duschen. Så nu är jag fin i håret   Glömde dock bort att ta bort överflödig färg i nacken direkt efter jag lagt i färgen, så nu är jag svart i nacken också.... Har försökt få bort det men det går inte bort helt och hållet. Så jag får väl gå omkring med det då. Jag har kort hår så det syns tydligt.


Den här veckan åker jag till älsklingen på torsdag redan. Så vi får lite mer tid tillsammans. Det dröjer innan vi ses igen, jag skall ju åka iväg på min Spanienresa nästa helg och blir borta över 2 helger nästan. Vi ska vara där i 9 dagar.


 

Bild tagen när jag var i Spanien 2015, det stod sådana här små ommålade barncyklar med blommor utställda på ett köpcenter. 


Jag brukar inte vara klar med frukost, påklädning m m såhär tidigt, brukar komma upp vid den här tiden ju. Så jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på nu. Tror det blir Netflix. Det är gråväder här idag. Men först skall jag tömma diskmaskinen.


Ha en finfin måndag goa du!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards